Skip to main content

Minimalizujte opouštění nákupního košíku s Google Mapami!

By 16 března, 2020Blog, Mapy
empty_shoping_cart

Není pochyb o tom, že vizualizace dat na webových stránkách je prospěšná, neboť pomáhá zákazníkům zorientovat se lépe než jen při pouhém uvedení adresy. Mapy mohou podpořit Vaše podnikání, přilákat nové zákazníky, udržet ty stávající a urychlit celý proces nákupu. Zjistěte, které produkty Google Maps Platform jsou nejužitečnější v oblasti maloobchodu a e-commerce a vylepšete tak zážitek svých zákazníků během nakupování!

Snižte počet opuštěných nákupních košíků a zvyšte konverze přidáním automatického doplňování adres Google Places Autocomplete do Vašeho internetového obchodu.

Začleněním služby Google Places Autocomplete do nákupního procesu můžete:

  • Omezit chybovost při zadávání adresy
  • Snížit počet kroků při vytváření objednávky
  • Zjednodušit prostředí pro zadávání adresy na mobilních zařízeních
  • Výrazně zkrátit celkový čas potřebný k provedení objednávky
  • Snížit délku odbavení objednávky až o 64 %
  • Snížit počet opuštěných košíků o 3-5 %

Zlepšete konverzi z nákupního košíku

Složitý proces při dokončování objednávky vede k opuštění nákupního košíku – zadávání adresy je pro uživatele časově náročné a těžkopádné. V mobilní světě, kde zadávání textu může být nesmírně těžkopádné a tvořit další překážku pro konverzi zákazníků, je hladký průběh nákupu velmi důležitý. Zajistěte rychlý a hladký zážitek z online nakupování – Vaši zákazníci jsou mobilní a očekávají bezproblémový nákup – umožněte jim to!

google_places_api

Rozhraní Google Places API může výrazně zefektivnit a zjednodušit zadávání adresy ve Vaší aplikaci, což vede k vyšším konverzním poměrům a bezproblémovému dokončení nákupu. Povolte prediktivní zadávání doručovacích a fakturačních adres z Google celosvětové databáze míst.

Vyplňujte adresy rychleji a přesněji pomocí automatického doplňování

Funkce Autocomplete zrychlí proces dokončení objednávky tím, že poskytuje jediné pole pro rychlé zadání adresy s automatickou predikcí zadávaného textu. Získaný text se poté využije k vyplnění formuláře fakturační a dodací adresy. Když uživatel začne v poli s Autocomplete psát, zobrazí se mu seznam návrhů adres. I při překlepu získáte správné návrhy.

autocomplete_business_mistake
autocomplete_street_mistake

Když uživatel vybere adresu ze seznamu návrhů, Vaše aplikace může doplnit formulář pro zadávání adresy jako v tomto videu.

Jak dále zlepšit zkušenost Vašich zákazníků s nakupováním?

  • Umožněte uživatelům zadat adresu na základě názvu firmy nebo místa zájmu.
  • Zobrazte mapu, která vizuálně potvrdí správnost zadaného místa a sníží selhání při doručení. Pro webovou stránku je zde Maps JavaScript API a pro potvrzovací emaily Static Maps API.
  • Přizpůsobte vzhled pole s automatickým doplňováním tak, aby odpovídal stylu Vašeho webu.
  • Omezte návrhy adres podle geografických oblastí a dostávejte ještě lepší výsledky.

Začněte s rozhraním Google Places API a snižte procento opuštěných nákupních košíků. Využijte všech výhod a proměňte je ve svůj zisk. Udělejte z nakupování nezapomenutelný zážitek a ujistěte se, že se zákazníci cítí po návštěvě Vašeho webu spokojeně.

Naši specialisté jsou tu pro Vás. Pomohou určit, které řešení bude pro Vaše podnikání fungovat nejlépe.