Není pochyb o tom, že vizualizace dat na webových stránkách je prospěšná, neboť pomáhá zákazníkům zorientovat se lépe než jen při pouhém uvedení adresy. Mapy mohou podpořit Vaše podnikání, přilákat nové zákazníky, udržet ty stávající a urychlit celý proces nákupu. Zjistěte, které produkty Google Maps Platform jsou nejužitečnější v oblasti maloobchodu a e-commerce a vylepšete tak zážitek svých zákazníků během nakupování!
Snižte počet opuštěných nákupních košíků a zvyšte konverze přidáním automatického doplňování adres Google Places Autocomplete do Vašeho internetového obchodu.
Začleněním služby Google Places Autocomplete do nákupního procesu můžete:
- Omezit chybovost při zadávání adresy
- Snížit počet kroků při vytváření objednávky
- Zjednodušit prostředí pro zadávání adresy na mobilních zařízeních
- Výrazně zkrátit celkový čas potřebný k provedení objednávky
- Snížit délku odbavení objednávky až o 64 %
- Snížit počet opuštěných košíků o 3-5 %
Zlepšete konverzi z nákupního košíku
Složitý proces při dokončování objednávky vede k opuštění nákupního košíku – zadávání adresy je pro uživatele časově náročné a těžkopádné. V mobilní světě, kde zadávání textu může být nesmírně těžkopádné a tvořit další překážku pro konverzi zákazníků, je hladký průběh nákupu velmi důležitý. Zajistěte rychlý a hladký zážitek z online nakupování – Vaši zákazníci jsou mobilní a očekávají bezproblémový nákup – umožněte jim to!
Rozhraní Google Places API může výrazně zefektivnit a zjednodušit zadávání adresy ve Vaší aplikaci, což vede k vyšším konverzním poměrům a bezproblémovému dokončení nákupu. Povolte prediktivní zadávání doručovacích a fakturačních adres z Google celosvětové databáze míst.
Vyplňujte adresy rychleji a přesněji pomocí automatického doplňování
Funkce Autocomplete zrychlí proces dokončení objednávky tím, že poskytuje jediné pole pro rychlé zadání adresy s automatickou predikcí zadávaného textu. Získaný text se poté využije k vyplnění formuláře fakturační a dodací adresy. Když uživatel začne v poli s Autocomplete psát, zobrazí se mu seznam návrhů adres. I při překlepu získáte správné návrhy.
Když uživatel vybere adresu ze seznamu návrhů, Vaše aplikace může doplnit formulář pro zadávání adresy jako v tomto videu.
Jak dále zlepšit zkušenost Vašich zákazníků s nakupováním?
- Umožněte uživatelům zadat adresu na základě názvu firmy nebo místa zájmu.
- Zobrazte mapu, která vizuálně potvrdí správnost zadaného místa a sníží selhání při doručení. Pro webovou stránku je zde Maps JavaScript API a pro potvrzovací emaily Static Maps API.
- Přizpůsobte vzhled pole s automatickým doplňováním tak, aby odpovídal stylu Vašeho webu.
- Omezte návrhy adres podle geografických oblastí a dostávejte ještě lepší výsledky.
Začněte s rozhraním Google Places API a snižte procento opuštěných nákupních košíků. Využijte všech výhod a proměňte je ve svůj zisk. Udělejte z nakupování nezapomenutelný zážitek a ujistěte se, že se zákazníci cítí po návštěvě Vašeho webu spokojeně.
Naši specialisté jsou tu pro Vás. Pomohou určit, které řešení bude pro Vaše podnikání fungovat nejlépe.