Online vs Offline: Zkušenosti z nakupování při využití Google Map

By Březen 24, 2020 Blog, Mapy, Místa
google-online-offline

Tento článek přidává další informace o tom, jak zákazníci organizují své nákupní chování, jak se rozhodují a jak využívají online a offline nákupní prostředí.

Online je způsob, jak jít dál!

ecommerce

Uživatelé internetu

70%
Téměř 70 % všech uživatelů internetu v EU zakoupilo nebo objednalo zboží či služby pro soukromé účely

Procento nakupujících online se v rámci EU značně lišilo, od 26 % uživatelů v Rumunsku po 87 % ve Spojeném království (64 % v Česku). Je jasné, že toto číslo je na vzestupu.

Zdroj: Eurostat

Online nakupující

66%
66 % nakupujících upřednostňuje online nakupování, aby našli předměty, které hledají, ve srovnání s 27 %, kteří dávají stále přednost offline nakupování.

Online nakupování je samozřejmě mnohem jednodušší a rychlejší. Položky můžete vždy uložit do nákupního košíku. Projděte více dodavatelů a hledejte produkty, které nejlépe vyhovují, a to vše z pohodlí vašeho smartphonu nebo počítače.

Zdroj: ThinkwithGoogle.com

A co nakupování v obchodě?

offline

E-commerce v Evropě

91%
Online podíl retailu v Evropě vzrostl z 4,8 % na 8,8 % v roce 2018.

Počkat, co? Není to příliš málo? Zdá se, že roste rychle, ale zaměřte se pouze na směrování pěšího provozu ve Vašem obchodě. Pokud to dříve fungovalo, není důvod to měnit.

Zdroj: RetailResearch.org

Online průzkum

74%
74 % nakupujících v obchodech předtím vyhledávalo online.

Podle globálního průzkumu uvedlo 74 % nakupujících, že před návštěvou obchodu vyhledávali něco online – nejbližší obchod v jejich okolí, polohu, otevírací hodiny, čekací dobu, kontaktní informace či trasu k vybranému místu.

Zdroj: ThinkwithGoogle.com

Google Gold Standard, propojení offline a online nakupování

Věříme, že na Vašem webu používáte pro vizualizaci jednotlivých umístění a vyhledání obchodu Google Mapy. Jsou však Vaši zákazníci schopni rychle najít Váš kamenný obchod a zboží v něm dostupné? Někdy je pro ně důležité vidět kvalitu, barvu či velikost předtím, než se rozhodnou pro nákup. Zobrazte nejbližší umístění, otevírací dobu a kontaktní informace pro řízení offline provozu.

maps-birthday1

Spravujte svá umístění v Google Mapách stejným způsobem, jakým spravujete SEO na svém webu. Obojí společně přispívá ke zlepšování lokálního SEO. Mějte všechny informace dostupné ve Vašem vyhledávači obchodů přímo v Google Mapách.

Chcete vědět, jak efektivní je Vaše online reklama? Sledujte ty nakupující ve Vašem obchodě, kteří se potřebují jen dotknout produktů, aby se přesvědčili, že je nabídka skutečná. Propojte své účty Google My Business a Google Ads a získejte konverze z návštěvy obchodu!

Zjistěte více o konverzích na stránkách Google Ads

Spravujte všechna umístění na mapě a odpovídejte na recenze zákazníků, abyste získali lepší místo ve vyhledávání a bonus pro Google žebříček. Vaši potenciální zákazníci vědí, že jste blízko. Online nabídky na ně působí lépe, když vědí, že Vás mohou během několika dnů navštívit.