Skip to main content

Využijte nástroj Google Moje Firma naplno s našimi návody a tipy

By 20 dubna, 2021Blog

Google My Business nebo Google Moje Firma (dále jen „GMB“) je skvělý nástroj pro malé i velké společnosti poskytující produkty a služby na lokální nebo globální úrovni. GMB pomáhá lépe oslovit potencionální zákazníky spravováním online profilu ve vyhledávací síti Google & Google Maps. Když uživatelé – potencionální zákazníci – vyhledají produkt nebo službu, kterou poskytujete, najdou Vaši společnost, informace o nabídce, nebo místě prodeje. Jak na správu online profilu, na co nezapomenout a také jak Vám můžeme pomoci my se dozvíte níže v článku.

Co jsou největší výhody nástroje Google Moje Firma?

Když využíváte GMB, umožňujete uživatelům Google Search a Google Maps najít Vaši společnost. Je to velmi důležité, protože více jak 90 % všech vyhledávání na internetu probíhá přes Google Search (ZDROJ).

Díky GMB profilu se uživatelé nejen dozvědí o existenci Vaší společnosti, ale také získají více informací, jako například navigační pokyny jak se dostat na Vaši prodejnu/provozovnu. Podívejte se, jak můžete využít GMB profil tak, abyste dosáhli co nejlepších byznys výsledků.

Moje společnost je malá, mám pouze jednu nebo pár provozoven

Právě pro Vás jsme vytvořili jednoduchý návod, který nejenom zahrnuje postup vytvoření a správy GMB profilu, ale také obsahuje užitečné rady, jak z tohoto nástroje vytěžit co nejvíc.

Moje společnost je velká, mám desítky, stovky nebo tisíce prodejen/provozoven

Právě pro Vás budou naše služby užitečné. Je pro Vás časově náročné udržovat data dostupná online vždy aktuální? Je pro Vás těžké vyznat se v tom, na které recenze odpovědět, nebo je pro Vás komplikovaná údržba dat (nové či zrušené prodejny, změna kontaktních údajů, atd.)?

V takovém případě je pro Vás ideálna služba Business Location Services!

Co je to služba Business Location Services?

Je to komplexní správa pobočkové sítě (prodejny/provozovny/klientská centra), vhodná pro podnikání jako například supermarkety, čerpací stanice, řetězce s různým zbožím, restaurace, finanční instituce nebo pošty.

Jak to funguje?

S touto službou Vám stačí držet aktuální databázi na Vaší straně. My už zařídíme aby byla data v Google Search, Maps a My Business vždy aktuální.

Jakákoliv změna v otevírací době, kontaktních informacích (telefonní číslo, web stránka) nebo změna v poloze prodejny je téměř okamžitě synchronizovaná s databází Google.

Uživatelé tím pádem vždy narazí na aktuální informace a nenastanou situace, které by je měly odradit od nákupu u Vás (jako například návštěva přestěhované prodejny, která však v databázi Google přestěhovaná není).

A vyplatí se to?

Jedním slovem, ANO! Roční náklady na 1 prodejnu jsou zanedbatelné v porovnání s náklady na provoz prodejny nebo na marketing a vytvoření návštěvnosti „po staru“. Co víc, komplexní správa poboček šetří čas i peníze. Marketingový tým může čas, který by strávil žádostmi a komunikací s podporou společnosti Google o přidání změn, trávit mnohem ziskovější práci.

Například komunikace se zákazníky, kteří Vám udělili nižší hodnocení než 3 hvězdičky, může obrátit jejich zlou zkušenost na dobrý pocit, který jim podvědomě řekne, že i přes zlou prvotní zkušenost u Vás chtějí znovu nakupovat. A mimochodem, ano, filtrace hodnocení, recenzí nebo otázek je samozřejmě možná v dashboardu, který dostanete k této službě. No nezní to skvěle?

Naplánujte si s námi hovor a my Vám připravíme analýzu a řešení na míru.

Kontaktujte nás