V současné době se odvětví finančních služeb mění. Odhaduje se, že z generace baby boomers se převádí bohatství až 68 bilionů dolarů na mileniály. Aby byla splněna velká očekávání mileniálů, musí poskytovatelé zvýšit rychlost, pohodlí a technologickou vyspělost finančních služeb. Více než polovina lidí narozených v letech 1981 až 1996 prohlašuje, že by přešla ke konkurenci, pokud nabídne lepší technologické zkušenosti. Tyto trendy způsobují rychlý rozvoj Fintech (finanční technologie) v oblasti bankovnictví, digitálních plateb, finančního řízení a pojišťovnictví.
ŘEŠENÍ GOOGLE MAPS PLATFORM PRO FINANČNÍ SLUŽBY
Google se rozhodl pomoci splnit rostoucí očekávání zákazníků a uvedl na trh sadu řešení pro finanční služby. Jsou navrženy tak, aby zlepšovaly zabezpečení, uživatelský komfort a provoz vaší společnosti. Google připravil technické pokyny a speciální API, které můžete použít k vytvoření tří řešení finančních služeb:
- Obohacené transakce (Enriched Transactions)
- Rychlá a ověřená registrace
- Brand & ATM Locator Plus
K tomu Google sdílel dva příklady použití API pro finančnictví: Contextual Experiences (související zážitky) a detekce podvodů.
Řešení obohacených transakcí (Enriched Transactions): vyjasnění účetní uzávěrky
Zákazníci se často snaží rozpoznat informace ve své historii transakcí. Zkratky použité v takových prohlášeních, jako je „ACMEHCORP“, nejsou jednoduché jako běžný název, např. „Acme Houseware“. Obohacené transakce přidávají název dodavatele, kategorii podnikání, fotografii z obchodu, umístění na mapě a úplné kontaktní informace. Toto řešení usnadňuje identifikaci transakcí a zvyšuje důvěru zákazníků. Společnosti využívající obohacené transakce zaznamenaly 15% nárůst skóre Net Promoter, které hodnotí loajalitu zákazníků. Počet časově náročných a nákladných volání podpory navíc klesl v průměru o 67 %.
Svým zákazníkům můžete také nechat snadno vizualizovat své transakce na Mapách Google včetně jména dodavatele, částky a data transakce. Uživatelé tak získají cenné informace o svých výdajových návycích.
Doporučujeme vám podívat se do implementačního průvodce Googlu pro obohacené transakce.
Před: Souhrn tradičních transakcí
Poté: Zobrazení obohacených transakcí
Řešení rychlé a ověřené registrace: rychlejší registrace pro vaše zákazníky
Ruční zadávání adres často vede k nesprávným údajům a nákladným chybám při doručování a také k nižším konverzním poměrům. Rychlé a ověřené přihlášení zrychluje a zjednodušuje proces navrhováním názvů adres poté, co zákazník zadá jen několik prvních písmen. Toto řešení zkracuje dobu registrace až o 64 % a zvyšuje konverzní poměr až o 15 %.
Rychlé a ověřené přihlášení také přináší další úroveň ověření adresy, která snižuje riziko podvodných přihlášení k účtu. Společnosti, které používají geoprostorová data k ověření identit zákazníků, hlásí přibližně o 30 % méně nastavení podvodných účtů.
Podívejte se na průvodce řešením Rychlá a ověřená registrace od Googlu.
Řešení Brand & ATM Locator Plus: usnadňuje vašim zákazníkům návštěvu vašich fyzických míst
74 % zákazníků zkoumá informace o daném místě, než se tam vydají, takže je důležité poskytnout jim podrobné profily jednotlivých míst. Brand & ATM Locator Plus vylepšuje vaše webové stránky a aplikace sdílením stejných informací o vašich kancelářích a bankomatech, které se zobrazují v Google Mapách. Zajistěte, že vaši zákazníci mohou snadno najít otevírací dobu, služby, které nabízíte, hodnocení uživatelů, fotografie, trasy a další užitečné informace o vaší firmě.
Poskytovatelé finančních služeb, kteří sdílejí podrobné informace o svých pobočkách a bankomatech, hlásí o 14 % vyšší NPS a o 7 % méně volání na linku podpory.
Podívejte se do příručky Google pro implementaci Branch & ATM Locator Plus nebo toto řešení snadno vytvořte pomocí nástroje Quick Builder.
Řešení Contextual Experiences (související zážitky): zvyšte spokojenost zákazníků se speciálními nabídkami a odměnami
Speciální nabídky, odměny a programy zpětného vrácení peněz mohou být založeny na geograficky cílených nabídkách v reálném čase a vizualizovány v Google Mapách. Pomocí přehledů z historie transakcí, souhlasu zákazníků s funkcemi založenými na poloze a řešením Contextual Experiences (souvisejících zážitků) můžete nabízet přizpůsobené nabídky a programy odměn. To zvyšuje zapojení zákazníků.
Výhody pro poskytovatele finančních služeb i jejich zákazníky potvrzuje 8 % nárůst NPS a 8 % prodloužení času stráveného uživateli v aplikacích.
Prezentujte blízké nabídky na mapě
Připojte uživatele k nabídce, která ho zaujala
Řešení detekce podvodů: detekuje podezřelé transakce
Detekce podvodů vám umožňuje použít polohu mobilního zařízení zákazníka, sdílenou se souhlasem zákazníka, k detekci podezřelé aktivity na základě geografické vzdálenosti. Příkladem může být výběr z bankomatu, ke kterému došlo ve velké vzdálenosti od chytrého telefonu zákazníka. Rozhraní Google API mohou také identifikovat řadu podezřelých transakcí, jako je nákup dokončený ve fyzickém obchodě daleko od předchozí transakce.
Společnosti z finančního průmyslu, které používají geoprostorová data k ověření identity svých zákazníků, hlásí o 70 % méně podvodných transakcí a snížení počtu falešných poplachů při detekci podvodů přibližně o 45 %.