Expressoft Technology používá Google Mapy při doručování objednávek

By 8 února, 2022Blog, Mapy
google maps customer success

Expressoft je jedním ze zákazníků naší rumunské pobočky. Poskytuje IT služby pro restaurace, hotely, salóny krásy a maloobchod. Poznejte jak Expressoft vylepšil jeho podnikání díky využívání služeb Google Maps.

 

Expressoft vyvíjí a poskytuje inovativní řešení a služby té nejvyšší kvality pro velké a středně velké zákazníky. Tato společnost se na trhu etablovala jako preferovaný dodavatel technologických řešení. Expressoft toho dosáhl tím, že nabízí svým zákazníkům hlavní komponenty jejich podnikání: POS, eCommerce, PMS, systémy pro správu objednávek a zásob, CRM, ERP a reportovací nástroje. Dodatečně Expressoft nabízí také nejnovější hardware a spolu s výše uvedeným SW prvky tak vytváří kvalitní integrovaná řešení.

Výzvy

Hlavní výzvou bylo vytvoření efektivního řešení pro správu doručování objednávek se zaměřením na zvýšenou spokojenost zákazníků. Mělo se jednat o integrovanou aplikaci se softwarovým balíčkem pro přijímání, správu, doručování a vyzvedávání objednávek. Jasným cílem bylo také zvyšovat loajalitu zákazníků.

Řešení

Pro splnění výzvy si společnost Expressoft vybrala Google Mapy. Konečné softwarové řešení je integrované s ostatními nezbytnými nástroji. Výsledně je tak celý proces doručení rychlý a zaměstnanci jsou lépe organizovaní, což napomáhá k vytvoření příjemné zákaznické zkušenosti.

expressoft_phone

Hlavní výhody využívání řešení Google Maps

Doručování včas a po efektivních trasách

Zefektivnění přenosu informací

Zvyšování zákaznické zkušenosti

Optimalizace nákladů a zvyšování profitability

Integrace služeb Google Maps umožňuje aplikaci správně odhadnout čas přípravy a doručení objednávek. Adresa doručení je určená přímo na mapě.

3

vzdáleností změřených díky Distance Matrix API

1

správně určených adres díky Geocoding API

800

tras vytvořených pomocí Directions API

Pro Expressoft je partnerství s Globemou definováno vzájemnou oporou. Díky tomuto partnerství jsme vždy dostali podporu, rychlou odpověď a flexibilitu nezbytnou pro to, abychom čelili našim výzvám. Stojíme při našich zákaznících jako strategický partner a to znamená, že musíme uzavírat kvalitní spolupráce založené na důvěře, což platí i v případě Globemy.

— Dragos Georgescu, Vedoucí podnikových řešení, Expressoft Technology