Skip to main content

Ať je snadné Vás najít! Pomozte Vašim zákazníkům v hledání

By 17 února, 202031 července, 2020Blog, Mapy
mapa-na-stronie

Nehledáte klienta, ale klient hledá vás. Chce koupit službu nebo produkt Vaší společnosti. Situace snů, že ano? Níže naleznete některé z našich rad, aby Vás už zákazníci nemuseli hledat a aby Vás místo toho našli.

Podívejte se na webovky Vaší společnosti. Je snadné najít adresu Vaší společnosti? Může zákazník jednoduše najít Vaše provozovny?

Nápověda č.1:

Nahraďte seznam adres mapou integrovanou do Vaší stránky. Samotný název ulice, spolu s číslem a poštovním směrovacím číslem může být někdy natolik matoucí, že i lidé žijící v okolí mohou mít potíže s hledáním Vaší firmy. Pokud potřebujete zobrazit pouze polohu provozovny (např. vlastníte malý obchod), můžete přestat číst dále. Pokud je však Vaše firma založena na širší sítí provozoven, doporučujeme Vám pokračovat ve čtení 😉

street-map-2679271_640
mapa-na-stronie-2

Nápověda č. 2:

Implementujte mapu přímo do Vaší stránky. Nejlepší je, když zákazníkům umožníte vyhledat k jejich aktuální poloze nejbližší prodejnu (doporučujeme zobrazit pouze ty prodejny, které jsou v tom čase otevřeny). Když uživateli zobrazíte i otevírací dobu prodejny, může chtít zjistit, jestli v danou chvíli stíhá dojít do prodejny pěšky, autem nebo tramvají. Umožněte svým zákazníkům dozvědět se předpokládanou dobu příchodu v závislosti na jejich poloze a provozu na cestě.

Nápověda č. 3:

Neukazujte Vaším zákazníkům konkurenty. S placenou verzí Google Map na Vaší stránce rozhodujete pouze Vy, co Vaši zákazníci uvidí a co ne. Z Google Map můžete odstranit všechny komerční objekty a zobrazovat pouze Vaše pobočky nad základní či upravenou mapou. Ovšem, my doporučujeme abyste ponechali zobrazené komerční objekty, které mohou být pro Vaše zákazníky relevantní, a zároveň nevytvářejí konkurenci pro Váš produkt nebo službu. Například, když si plánuje zákazník trasu do Vaší prodejny, může chtít poblíž vyhledat restauraci nebo provozovnu pošty. Když mu dáte možnost plánovat si trasu na Vaší stránce, dá Vám to více času na zobrazení marketingových sdělení.

mapa-na-stronie-4

Nápověda č. 4:

Čím více míst, tím více informací. Různé otevírací doby, telefonní čísla a rozdíly v poskytovaných službách. Stojí za to vyplnit všechna tato data tak, aby byla dostupná ve vyhledávací sítí Google Maps a Google search na jeden klik pro Vaše zákazníky. Je také důležité, aby byly data vždy aktuální. Není nic horšího, než když je zákazník na základě dostupných informací v domnění, že je provozovna otevřená, ale skutečnost ho po příchodu na provozovnu nemile překvapí. Implementací Google Map na Vaší webové stránce a správou pobočkové sítě pomocí nástroje Google My Business pomůžete Vaším zákazníkům najít Vás skoro okamžitě od chvíle kdy vznikne u zákazníka potřeba zakoupit Váš produkt nebo využít Vaší službu.

Pokud máte i po přečtení výše uvedeného pochybnosti o tom jak postupovat při umístění mapy na Vaší web stránku, vytvořili jsme video, které Vám vysvětlí vše potřebné pro to, aby byla interakce Vašich uživatelů vždy příjemná.

Je dobré si připomenout, že bez platného Google Maps API klíče nebude Vaše stránka schopná správně načítat Google Mapy a může se u Vás objevit zpráva: „This site can’t load Google Maps correctly.“ Rádi Vám pomůžeme tento problém vyřešit. Globema je dlouholetým partnerem společnosti Google se specializací pro mapové služby a s nejvyšším partnerským statutem – Premier.