Řešení
GeoMarketing je nástroj, který vám umožňuje zobrazovat vlastní prostorová data a provádět nad nimi analýzy. Do aplikace je možné přidat libovolná statistická data (na příklad z ČSÚ) a dále s nimi pracovat. Mezi funkce aplikace GeoMarketing patří na příklad:
Výpočet zájmových oblastí založený na mechanismech Google Maps API pro výpočet dojezdových časů s ohledem na dopravní situaci
Zobrazení vlastních a referenčních dat ve známém prostředí Google Maps
Prostorové analýzy založené na filtrování dat podle polohy nebo podle atributů
Využívání referenčních dat (Google Maps POI, hustota obyvatelstva, struktura obyvatelstva, příjmy, administrativní hranice, atd.) v analýzách, které vám pomohou při důležitých rozhodnutích: umístění nové pobočky, hodnocení místního tržního potenciálu, „bílá místa“, analýza vnější a vnitřní konkurence (kanibalismus sítě)
Sdílení výsledků analýz s kolegy nebo tvorba tiskových výstupů.
Jak GeoMarketing funguje?
Benefity
Výrazné snížení nákladů na zisk referenčních dat (veřejných i placených) a jejich následnou analýzu
Rychlá a efektivní tvorba prostorových analýz urychluje a usnadňuje tvorbu prezentací
GeoMarketing disponuje jednoduchým a intuitivním rozhraním Google Maps. To umožňuje pracovat s prostorovými daty bez nutnosti být GIS expert
Nízké náklady na provoz aplikace – vše je kompletně v cloudu