Případová studie Turistické organizace Republiky srbské
O TORSu
Turistická organizace Republiky srbské (TORS) je veřejná instituce, jejímž hlavním cílem je propagace turistických destinací Republiky srbské prostřednictvím různých kanálů: domácích a mezinárodních veletrhů cestovního ruchu, turistických burz, akcí, propagačních online a tištěných materiálů, spolupráce s místními turistickými organizacemi a místními mediálními kanály, jakož i mnoha dalších aktivit. Celkovým cílem TORS je zviditelnit Republiku srbskou jako destinaci bezpečnou pro cestovní ruch a investice a prostřednictvím propagačních aktivit ji prezentovat jako kvalitní turistickou destinaci.
Obsah:
Turistická organizace Republiky srbské (TORS) je veřejná instituce, jejímž hlavním cílem je propagace turistických destinací Republiky srbské.
Výzvy
Implementace platformy Google Maps a místní podpora byly pro společnost TORS klíčové. Organizace potřebovala dynamické mapy pro zobrazení turistických atrakcí, historických památek, pamětihodností a dalších zajímavých míst v Republice srbské.
Řešení
Globema Adria, jako oficiální Google Maps Premier Partner pro jadranský region, s týmem odborníků pomohla TORSu vytvořit umístění Google my Business, implementovat Google Maps na webové stránky a tak přispět k SEO TORSu a celkové viditelnosti celé organizace na digitálních mapách, které si prohlížejí miliony návštěvníků.
Výsledky
Po úspěšné implementaci Google Map budou moci tisíce uživatelů mnohem rychleji a snadněji najít všechny potřebné informace (například telefonní číslo na turistické místo nebo atrakci, webové stránky a nejjednodušší cesty k fyzickým místům). Také TORS nyní může všem turistům poskytovat informace o různých aktivitách, festivalech a podobných akcích.