Google Mapy v TORSu

Případová studie Turistické organizace Republiky srbské

O TORSu

Turistická organizace Republiky srbské (TORS) je veřejná instituce, jejímž hlavním cílem je propagace turistických destinací Republiky srbské prostřednictvím různých kanálů: domácích a mezinárodních veletrhů cestovního ruchu, turistických burz, akcí, propagačních online a tištěných materiálů, spolupráce s místními turistickými organizacemi a místními mediálními kanály, jakož i mnoha dalších aktivit. Celkovým cílem TORS je zviditelnit Republiku srbskou jako destinaci bezpečnou pro cestovní ruch a investice a prostřednictvím propagačních aktivit ji prezentovat jako kvalitní turistickou destinaci.

Obsah:

republic-of-srpska-logo
Odvětví: Veřejná instituce
Země: Republika srbská
Řešení: Google Mapy
Turistická organizace Republiky srbské (TORS) je veřejná instituce, jejímž hlavním cílem je propagace turistických destinací Republiky srbské.

Výzvy

Implementace platformy Google Maps a místní podpora byly pro společnost TORS klíčové. Organizace potřebovala dynamické mapy pro zobrazení turistických atrakcí, historických památek, pamětihodností a dalších zajímavých míst v Republice srbské.

Řešení

Globema Adria, jako oficiální Google Maps Premier Partner pro jadranský region, s týmem odborníků pomohla TORSu vytvořit umístění Google my Business, implementovat Google Maps na webové stránky a tak přispět k SEO TORSu a celkové viditelnosti celé organizace na digitálních mapách, které si prohlížejí miliony návštěvníků.

republika-srbska

Výsledky

Po úspěšné implementaci Google Map budou moci tisíce uživatelů mnohem rychleji a snadněji najít všechny potřebné informace (například telefonní číslo na turistické místo nebo atrakci, webové stránky a nejjednodušší cesty k fyzickým místům). Také TORS nyní může všem turistům poskytovat informace o různých aktivitách, festivalech a podobných akcích.

Spoluprací s Globemou Adria v oblasti Google Map nejen zlepšíme naše stránky, ale také zviditelníme a zpřístupníme destinace, které chceme propagovat. Spolupráce s Globema Adria je pro nás jako další okno do světa.
Marko Radić, vedoucí oddělení propagace cestovního ruchu